loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 228
11 زمان : 1399:2

بازاريابي تلفني چيست؟ چگونه مي توان از طريق بازاريابي تلفني جذب مشتري كرد؟ از بايد و نبايدهاي تماس در بازاريابي تلفني موفق چه مي دانيد؟ ويژگي هاي يك بازارياب تلفني خوب چيست؟ براي پاسخ به تمامي اين سوالات با شركت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخيص كالا ، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي و حمل هوايي و حمل دريايي كالا همراه شويد.

تلفن، بهترين روش براي بازاريابي موفق

در دنياي امروز، كسب و كارها از هر راهي براي تبليغات و معرفي خود و خدماتشان استفاده مي كنند تا بيشتر شناخته شوند. در گذشته تبليغات تنها از طريق مشتريان ثابتي بود كه از كيفيت يك كالا يا خدمات رضايت داشتند و آن را به يكديگر معرفي مي كردند. اما حالا، با پيشرفت تكنولوژي و گسترش راه هاي ارتباطي، ديگر كسي به تبليغات دهان به دهان بسنده نمي كند.

هر شركت براي شناساندن خود به مردم و معرفي خدمات خود سعي مي كند از راه هاي مختلفي مانند تماس تلفني ،پخش تراكت، ارائه خدمات با تخفيفات ويژه، دادن هديه و … بازاريابي كند. با وجود اينكه اين راه ها در مواردي خاص تاثير زيادي روي مشتري مي گذارد، اما مهم ترين فاكتور در تبليغات ،برقراري ارتباط مستقيم با مشتري است. تلفن، به راحتي اين امكان را به ما مي دهد تا بتوانيم به ساده ترين و كم هزينه ترين روش ممكن بازاريابي كنيم.

بازاريابي تلفني به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد مشتري را قانع كنيد تا از خدماتتان استفاده كند. اما اين كار اصولي دارد. وقتي با مشتري تماس مي گيريد و از او مي خواهيد تا به حرف هايتان گوش دهد، عموما او عذر خواهي كرده و تلفن را قطع مي كند. براي موفقيت در بازاريابي تلفني بايد در نظر داشته باشيد كه طرف مقابل شما بزرگترين سرمايه خود، يعني وقتش را در اختيار شما قرار داده است. بنابراين، بايد روي كلمات و جملاتي كه از دهانتان خارج مي شود، حساسيت زيادي داشته باشيد. اگر بخواهيد با زياده گويي يا اغراق وقت مشتري را بگيريد، مطمئن باشيد او هيچ اعتنايي به تماس شما نمي كند.

يكي از راه هاي موفقيت در بازاريابي تلفني ،آماده سازي متني تاثير گذار و موجز است تا به وسيله آن بتوانيد مشتري را براي صحبت كردن با خود اقناع كنيد.

بازاريابي تلفني

بازاريابي تلفني براي فروش بيشتر

متني بنويسيد كه با منافع مشتري در ارتباط باشد. خود را در جاي او تصور كنيد و از خود بپرسيد: من از اين شركت چه مي خواهم؟

حتما شما هم با بازارياب هاي فروش تلفني كه با منازل تماس مي گيرند و دقايقي طولاني صحبت مي كنند مواجه شده ايد. آن ها بازاريابي را آموزش نديده اند. يك بازارياب خوب بايد بتواند مشتري را تشنه خريد از خود و شركت مرتبط با خود كند و در ظاهر او را رها كند. پيگير باشد اما طوري كه مشتري متوجه اصرار او نشود. مثلا كساني كه براي فروش مودم هاي اينترنت تماس مي گيرند و صدايي را كه از قبل ضبط شده را پخش مي كنند، در واقع هيچ چيز درباره تبليغات و بازاريابي تلفني نمي دانند. كدام يك از ما به پيام ضبط شده آن ها گوش مي دهيم؟ بدون شك هيچ كدام!

اما تصور كنيد تلفن را برداريد و فردي با صداي رسا و دلنشين حال شما را بپرسد و از شما بخواهد آرزوي داشتن يك كتاب كه هميشه دوستش داشتيد را بكنيد. شك نكنيد كه با اين جمله، فرد در هر موقعيتي كه باشد، به صحبت هاي بازارياب تلفني گوش مي دهد. در ادامه شما يك كتاب را انتخاب مي كنيد و او به شما پيشنهاد مي دهد كه كتاب خود را با ۵۰ درصد تخفيف برايتان ارسال كند. حال، در اين مرحله يا توانايي خريد كتاب را داريد و آن را تهيه مي كنيد، يا از بازاريابي تلفني عذرخواهي كرده و كتاب را نمي خريد.

اما مساله اينجاست كه بازارياب تلفني بايد بتواند شما را پشت خط نگاه دارد و با شما ارتباط برقرار كند. اگر از ايده بازاريابي اين شركت يا كتابخانه خوشتان بيايد، در دفعات بعدي كه نياز به خريد كتاب داريد، از طريق همان شماره تماس، كتاب خود را سفارش مي دهيد.

بازاريابي تلفني

ويژگي هاي بازارياب تلفني

دريافتيم كه مهم ترين اصل براي يك بازاريابي تلفني موفق ، انتخاب يك كارشناس فروش يا كارشناس بازاريابي كاربلد و آموزش ديده است. در اينجا برخي از ويژگي هاي يك بازارياب تلفني موفق را ذكر مي كنيم.

  • فردي كه براي بازاريابي تلفني انتخاب مي شود، بايد نحوه برقراري ارتباط موثر را بداند تا با رابطه اي صميمانه مشتري را به ادامه تماس تشويق كند. هرچه بازارياب، توانايي تبادل نظر بيشتري داشته باشد و هر چه سخنانش براي مشتري تازه وارد مفيدتر باشد، احتمال موفقيت او بيشتر است.
  • شكي نيست كه بازارياب تلفني بايد جسور باشد تا با يك جواب سر بالا نااميد نشود و به تلاش خود ادامه دهد. اما اين بدان معنا نيست كه مشتري را كلافه كند و او را مجبور به اطاعت از خود كند. بازارياب فقط وظيفه معرفي كالا يا خدمات شركت را دارد. آن هم به غير مستقيم ترين روش ممكن!
  • براي داشتن بازاريابي تلفني موفق و فروش بيشتر، بازارياب بايد توانايي مذاكره تلفني را داشته باشد. همچنين او بايد تا حدي از سمت شركت اختيار داشته باشد تا بتواند برخي مشتريان را حتي با ۵ درصد تخفيف بيشتر اقناع و براي خريد ترغيب كند.
  • بازارياب موفق بايد فن بيان عالي و هوش هيجاني بالايي داشته باشد تا بتواند در حين صحبت كردن مشتري، جمله هاي بعدي خود را تنظيم كرده و به لكنت زبان نيافتد. هيچكس دوست ندارد با فردي صحبت كند كه حين تماس، من و من مي كند و براي بيان جمله بعدي خود برنامه اي ندارد.

بازاريابي تلفني

لزوم وجود روحيه مسئوليت پذيري و دلسوزي در بازارياب

  • بازارياب موفق بايد علاوه بر برخورداري از هوش و ميزان IQ بالا ، EQ بالايي نيز داشته باشد.
  • او بايد از حس همدردي و دلسوزي و اخلاق نيكو برخوردار باشد تا بتواند نياز مشتريان را برطرف كرده و بهترين پيشنهاد ها را با توجه به نيازشان، به آن ها بدهد. همچنين، دغدغه هاي مشتري را درك كند و فقط به فكر فروش و پورسانت حاصل از فروش نباشد. زيرا اگر حسن نيت شما به مشتري ثابت نشود، به هيچ وجه حاضر به خريد از شما نمي شود.
  • در نتيجه همه اين نكات، براي داشتن يك بازاريابي تلفني موفق ، بايد بتوانيم اهداف خود را در مكالمه با مشتري از قبل تعيين كنيم و از طريق شناخت جامعه هدف خود، هر روز به اين اهداف نزديك تر شويم. زيرا هيچ كاري بدون داشتن هدف موفقيت آميز نخواهد بود. خصوصا مقوله تبليغات كه اگر بازارياب فقط به قصد كسب درآمد به آن نگاه كند، تنها نام خود و شركت را زير سوال برده است. بنابراين، تبليغات منفي انجام مي شوند و نتيجه عكس مي دهد.
بازدید : 243
11 زمان : 1399:2

بيزينس پلن يا طرح تجاري

بيزينس پلن يا طرح تجاري سندي است كه به زباني ساده نقشه كسب و كار شما را ترسيم مي­ كند و در جزييات نحوه برنامه ­ريزي براي رسيدن به اهداف كسب و كار شما را مشخص مي ­كند. اين سند تمام موارد مهم مربوط به تجارتتان را در خود جاي داده است. به عبارت ديگر بيزينس پلن سندي است كه كليه اطلاعات مالي و زماني پروژه و فازهاي اجرايي پروژه خود را در آن درج مي­ كنيد.

شايد براي شما هم پيش آمده است كه پيش از راه اندازي بيزينس خود بخواهيد وامي دريافت كنيد و مسئولان مربوطه از شما مي ­خواهند بيزينس پلن يا طرح تجاري كارتان را تحويل دهيد. ممكن است اين سوال به ذهنتان برسد كه ديگر كاربردهاي اين سند چيست؟ براي آشنايي بيشتر با بيزينس پلن يا طرح تجاري و جزييات آن با شركت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخيص كالا ، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي و حمل هوايي و حمل دريايي كالا همراه شويد.

بازدید : 236
11 زمان : 1399:2

فرآيند و قانون برگزاري مناقصات

حتما تابحال نام مناقصه و مزايده به گوشتان خورده است اما آيا مي دانيد معني اين دو كلمه چيست؟ از فرآيند و قانون برگزاري مناقصات چه مي دانيد؟
بسياري از افراد زماني كه با كلمه مناقصه روبرو مي شوند، جمعي از مردم را در يك سالن رسمي به ياد مي آورند كه هر يك قيمتي را اعلام مي كند و داوري با يك چكش مبلغ آخر را تاييد مي كند.اما كلمه مناقصه و مزايده همانطور كه از ظاهر كلمه مشخص است، به معني كم ترين و بيشترين قيمت براي يك كالا يا خدمت است.
كساني كه پيشنهاد قيمت مي دهند، مناقصه گر و كسي كه باني مناقصه است را مناقصه گزار مي نامند. براي آشنايي بيشتر با فرآيند و قانون برگزاري مناقصات با شركت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخيص كالا ، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي و حمل هوايي و حمل دريايي كالا همراه شويد.

بازدید : 237
11 زمان : 1399:2

بحران هاي ساختاري اقتصاد ايران

وجود دارايي ‌هاي سمي در نظام بانكي، بدهي‌ هاي دولت به اقتصاد و همچنين نرخ بهره وري اقتصاد ملي، برخي از بحران هاي ساختاري اقتصاد ايران هستند. در اين مقاله مي خواهيم با توجه به سخنان اخير برخي از كارشناسان اقتصاد و وزيران كشور، به بررسي بحران هاي مذكور و ديگر مشكلات موجود در اقتصاد كشور بپردازيم. با ما همراه باشيد.

بازدید : 229
11 زمان : 1399:2

قرار‌داد بين المللي

با توجه به گسترش روز افزون روابط بين المللي اقتصادي و تجاري، شاهد بسته شدن قرارداد‌هاي بين المللي هستيم. در پاره‌اي موارد اشخاص حقيقي يا حقوقي، ملزم به انعقاد قرارداد با اشخصاصي حقيقي يا حقوقي در ساير كشور‌ها هستند. در اين نوع قرار‌داد‌ها نيز، بايد مسائل حقوقي را به خوبي رعايت كرد تا بعد‌ها بتوان از داد‌گاه‌هايي در داخل و يا خارج كشور آن را پيگير شد. در اين مقاله قصد داريم به بررسي و تحليل انواع قرارداد بين المللي و كاربرد آن بپردازيم.

بازدید : 248
11 زمان : 1399:2

سفارشات خارجي

مديريت خريد چيست و چه تاثيري در موفقيت كسب و كارها دارد؟ يك مدير خريد موفق بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟ نحوه انجام سفارشات خارجي چگونه است؟ براي انجام سفارشات خارجي بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

درست است كه دو مقوله مديريت و خريد كاملا از يكديگر جدا هستند و در ظاهر هيچ ارتباطي به يكديگر ندارند. اما در بحث مديريت خريد ،ما اين دو موضوع را با يكديگر تركيب كرده و درباره آن صحبت مي كنيم.

همچنان با شركت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخيص كالا ، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي و حمل هوايي و حمل دريايي كالا همراه باشيد.

بازدید : 240
11 زمان : 1399:2

اقتصاد جهاني چين

چين بزرگترين اقتصاد آسيا و همينطور دومين اقتصاد بزرگ جهان است. رشد انقلابي اقتصاد جهاني چين و نقش برجسته آن در تجارت امروز جهان، توجه ديگر كشورها را نيز به خود جلب كرده است. اين كشور در حال حاضر مصرف كننده نيمي از فولاد و زغال سنگ جهان و همچنين بزرگترين منبع گردشگران بين المللي و يكي از سرمايه گذاران تأثيرگذار در كشورهاي در حال توسعه از جنوب شرقي آسيا گرفته تا آفريقا وآمريكاي لاتين است. شركت هاي چند مليتي نيز در اين كشور سالانه ميلياردها دلار سود كسب مي كنند. اما اين كشور چگونه اينقدر سريع رشد كرد؟ آيا مي تواند همچنان در حال رشد باشد؟ آيا مي تواند مشكلاتي نظير آسيب هاي زيست محيطي، بدهي ها و فساد شايع را حل نمايد؟ تغييرات چين چه تأثيراتي بر ساير نقاط جهان دارد؟ پاسخ دادن به اين گونه سوالات، بيشتر اقتصاددانان را به مطالعه در خصوص اقتصاد اين كشور و نحوه رشد و شكوفايي آن علاقه مند كرده است. در اين مقاله به مقدمه اي كوتاه در رابطه با اقتصاد چين و آنچه هر كس بايد بداند مي پردازيم.

بازدید : 225
11 زمان : 1399:2

مديريت شكايت مشتريان

اگر شما صاحب يك شركت و يا سازمان هستيد، قطعا مشتريان شما از مهمترين دارايي هاي شما محسوب مي شوند. بنابراين در صورتي كه يك مشتري از محصولات و يا خدمات شما ناراضي باشد، براي حفظ آن بايد بتوانيد به سرعت شكايت مربوطه را پيگيري كرده و به آن رسيدگي كنيد. مديريت شكايت مشتريان فرآيندي است كه سازمان ها را قادر مي سازد تا مسئوليت كنترل، رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مشتريان را به خوبي بر عهده بگيرند. توجه به اين موضوع براي هر كسب و كاري مهم است، چرا كه وقتي شكايات مشتريان در يك بازه زماني مناسب حل نگردد، تبديل به يك فاجعه براي سازمان خواهد شد. براي اطمينان از عملكرد رضايت بخش اين فرآيند به يك روش موثر و همچنين نظارت مداوم نياز است. در ادامه اين مطلب در خصوص مديريت شكايت مشتريان بيشتر توضيح خواهيم داد. همچنان با شركت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخيص كالا ، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي و حمل هوايي و حمل دريايي كالا همراه باشيد.

بازدید : 223
11 زمان : 1399:2

 اينكوترمز 2010

اينكوترمز چيست؟ آيا مي دانيد اينكوترمز در تجارت، به چه مواردي اطلاق مي شود و به چه معناست؟ آيا از قوانين اينكوترمز ۲۰۱۰ اطلاع داريد؟ از دسته بندي هاي مختلف اينكوترمز چه مي دانيد؟ همچنان با شركت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخيص كالا ، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي و حمل هوايي و حمل دريايي كالا همراه باشيد تا اطلاعاتي را درباره اين واژه با هم بخوانيم.

بازدید : 371
11 زمان : 1399:2

GSTP

گواهي مبدا (Certificate Of Origin) سندي بين ­المللي است كه براي كالاهاي صادراتي توسط اتاق بازرگاني كشور صادركننده كالا براي هر صادرات، تنظيم و صادر مي­گردد كه نشان­دهنده كشور توليد­كننده (يا سازنده) كالا مي­باشد. گواهي مبدا (Certificate Of Origin) از جمله اسناد مهمي است كه توليدكننده يا فروشنده طبق توافق آن را براي خريدار ارسال مي­كند تا خريدار جهت ترخيص كالا آن را به گمرگ ارائه دهد.

گواهي مبدا (Certificate Of Origin) براي خريداران بسيار حائز اهميت است؛ زيرا در آن نام كشور مبدا توليدي درج شده، درنتيجه خريدار مي­تواند اطلاعاتي را در زمينه كيفيت و مشخصات كالا و اعتبار محل ساخت دريافت نمايد. همچنين با دانستن كشور مبدا كالا، مي­تواند از تعرفه ­هايي كه بايد به گمرك كشور مقصد پرداخت نمايد و نيز مجوزاتي كه نياز دارد، مطلع شود.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 801
  • بازدید کلی : 46811
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی