loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 283
11 زمان : 1399:2

اهميت واردات دوربين مداربسته در ايران

سيستم هاي امنيتي و به طور خاص دوربين هاي مدار بسته ، از ابزارهايي به شمار مي روند كه در زندگي مدرن امروزه براي تامين امنيت بشر در همه ي ابعاد گوناگون زندگي لازم و ضروري هستند. درواقع حفظ امنيت در قبال همه ي مسائلي كه مال و يا جان افراد را تهديد مي كند بسيار مهم است و اهميت اين موضوع چه در مكان هاي مسكوني و چه در مكان هاي تجاري غير قابل انكار است. اگرچه استفاده از سيستم هاي نظارتي قديمي مانند استخدام نگهبان هم تاحدي موجب امنيت در فضاهاي مسكوني و تجاري مي شود ولي اين روش به حد كافي گسترده نيست تا بتواند از تمامي محدوده ها، به نحو احسن حفاظت كند. بنابراين اهميت نصب دوربين مدار بسته در اينجا مشخص مي شود. با توجه به اينكه بخش عمده اي از دوربين هاي مدار بسته ي موجود در بازارهاي داخلي ايران وارداتي است و فقط بخش بسيار كوچكي از اين تجهيزات به طور كامل در داخل توليد و اسمبل مي گردد بنابراين واردات اين كالا به ايران از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

اهميت-واردات-دوربين-مداربسته-در-ايران

واردات دوربين مداربسته از چين

كشور چين، بيشترين واردات دوربين مداربسته را به ايران دارد، در ادامه به ۱۰ شركت برتر چيني توليد كننده تجهيزات نظارت تصويري اشاره خواهيم كرد.
آشنايي با شركت هاي ارائه دهنده محصولات و تجهيزات نظارتي در چين
Dahua

داهوا (Dahua)

در رده بندي شركت هاي توليد كننده ي دوربين هاي مداربسته بعد از شركت هايك ويژن، شركت داهوا قرار مي گيرد كه از نظر مكان فيزيكي و نيروي كار تقريبا نصف هايك ويژن است ولي از شركت هاي سهامي بورس شنزه به حساب مي آيد. محصولات شركت داهوا تقريبا به طيف محصولات شركت هايك ويژن شباهت دارد و همچنين استراتژي اصلي رقابتي آن ها عرضه محصولاتشان با قيمت مناسب است ولي با اين وجود از لحاظ تكنولوژي عقب تر از شركت يوني ويو و با فاصله كمي از شركت هايك ويژن قرار گرفته است. دفتر مركزي اين شركت نيز در شهر هانزو استان ژيجيانگ قرار دارد.
Hikvision

هايك ويژن (Hikvision)

هم اكنون بزرگترين توليدكننده ي دوربين هاي مداربسته ي شناخته شده در دنيا هايك ويژن است كه در شنزه چين قرار دارد. شركت هايك ويژن درحال حاضر با توليد NVR، DVR، Recorder، Encoder طيف گسترده اي از محصولات و راهكارهاي نظارت تصويري را ارائه مي نمايد و هنوز هم به سرعت درحال توسعه است. محصولات اين شركت با تخفيف هاي پي در پي همراه است و همين موضوع آن را به سرتيتر خبرها تبديل كرده است. دفتر مركزي اين شركت در شهر هانزو چين واقع شده است.
Kedacom

كداكام (Kedacom)

همه شركت كداكام را به عنوان توليد كننده ركوردر ويدئويي تحت شبكه و نرم افزار مديريت سيستم نظارت تصويري مي شناسند و همچنين اين شركت در گذشته سيستم هاي كنفرانس ويدئويي را به دنيا عرضه مي كرده است. مي توان گفت كسب و كار اصلي اين شركت چيني بيشتر در فضاي عمومي و دولتي و دپارتمانهاي علمي كشور چين است. دفتر مركزي اين شركت در استان جيانگ سو چين است.
Uniview

يوني ويو (Uniview)

يوني ويو توسط شركت سرمايه گذاري H3C و همچنين با مشاركت شركت هاي هوآوي و Com3 ، راه اندازي شده است و تجهيزات نظارتي ويدئويي تحت شبكه بسيار پيشرفته و راهكارهاي جامع امنيت سازماني را به دنيا ارائه داده است. اين شركت از لحاظ محصولات نظارت تصويري مدرن توانسته است مقام هشتم جهاني را كسب كند اين شركت نيز مانند داهوا و هايك ويژن در هانزو در استان ژيجيانگ واقع شده است. دفتر مركزي اين شركت نيز در هانزو قرار دارد. همچنين بد نيست بدانيد اين شركت از نظر تكنولوژي برترين شركت چيني بحساب مي آيد.
Launch-Digital

لانچ ديجيتال(Launch Digital)

يكي ديگر از توليد كنندگان معروف در زمينه ي تجهيزات نظارتي ويدئويي تحت شبكه، شركت لانچ واقع در شهر شنزه استان گواندونگ است. اين شركت به دليل داشتن بازار امنيتي بسيار رقابتي ، شروع به تغيير رويكرد و توليد سيستم هاي نظارتي مديريتي هوشمند تحت شبكه كرده است. بعد از تغيير رويكرد، اين شركت سرمايه گذاري بر روي توسعه محصولات نظارت تصويري تحت شبكه را به پايان رساند.
Histream

هاي استريم (Histream)

شركتِ هاي استريم واقع در شنزه استان گواندونگ جزو اولين شركت هاي توسعه دهنده محصولات نظارت تصويري تحت شبكه بشمار مي آيد. اين شركت به همراه شركت لانچ ديجيتال، از شركت هاي خوب توليد كننده دوربين هاي مدار بسته تحت شبكه در شنزه به حساب مي آيند. تكنولوژي شركت هاي استريم بسيار قدرتمند است ولي با مشكلاتي در بورس مالي و مديريت روبرو است. بطوريكه اين شركت را از سال ۲۰۱۳ با افت سهام روبه رو كرده است.
Xiongmai

ژينك مي (Xiongmai)

اين شركت در هانزو واقع در استان ژيجيانگ به وسيله گروهي از شركت داهوا و همچنين با تمركز بر توليد دوربين هاي مداربسته تحت شبكه با تكنولوژي قديمي ترمثل DVR و بوردهاي NVR به توليد محصولاتي فوق العاده ارزان مي پردازد ولي در عين حال خدمات آنها بسيار بد است. بسياري از شركت هاي توليدكننده دوربين هاي مداربسته ي آنالوگ كه در چين هستند بورد مورد نياز محصولاتشان را از شركت ژينك مي خريداري مي كنند.
Sysvideo

Sysvideo

در سال ۲۰۱۲ برندي جديد در چين با نام Sysvideo آغاز به كار كرد. اين شركت با استفاده از تجربه نيروي ماهر و متخصص شركت هاي توليد كننده محصولات تحت شبكه معروف ديگر مثل داهوا، هاي استريم توانسته است جايگاه ويژه اي در اين حوزه بدست آورد. اين شركت دوربين هاي مدار بسته HD و ركوردرهاي ويدئويي تحت شبكه HD به بازار ارائه مي دهد و همچنين در جايگاه توليد كننده ي حرفه اي محصولات OEM خدمات گسترده اي را به مشتريان خود عرضه ميكند. Sysvideo سرعت رشد و توسعه بالايي داشته و در كشورهايي مثل روسيه، برزيل و ايالات متحده شركت هاي امنيتي بزرگ فعاليت دارد. دفتر مركزي اين شركت نيز در شنزه استان ژياندونگ واقع شده است.
Sunell

سانل(Sunell)

سانل كه به عنوان يك شركت قديمي امنيتي شناخته مي شود در حدود ۱۰ پيش تاسيس شده است. اين شركت در گذشته مشغول توسعه و توليد دوربين هاي مداربسته با كيفيت بود و در حال حاضر نيز دوباره شروع به توليد دوربين هاي مداربسته نموده است. اخيرا نيز دوربين هاي مداربسته تحت شبكه HD به بازار معرفي كرده است. دفتر مركزي اين شركت در شنزه استان گواندونگ قرار دارد.
Jovision

شركت Jovision

اين شركت كه در شهر جينان واقع در استان شاندونگ قرار دارد مانند شركت ژينك مي، در زمينه ي توليد قطعات محصولات نظارت تصويري تحت شبكه فعاليت دارد و در واقع رقيب اصلي ژينك مي است

واردات دوربين مدار بسته از دبي

امارات (دبي) به عنوان يكي از واسطه هاي مهم و همچنين بزرگ، براي واردات دوربين هاي مدار بسته ي ساير كشورها به ايران مي باشد. نمايشگاه دوربين هاي مدار بسته ي پيشرفته همه ساله در دبي به صورت گستره اي برگزار مي شود. دبي تمامي برندهاي معروف جهاني را عرضه مي كند از جمله بوش، اكسيز، يوني ويو، پاناسونيك، پلكو، هايك ويژن، داهوا و بسياري از برند هاي معروف ديگر.

ترخيص-دوربين-مدار-بسته-از-چين-و-دبي

ترخيص دوربين مدار بسته از چين و دبي با كمك شركت بازرگاني سپاهان همراه

همانطور كه مي دانيد گمرك در سال گذشته، براي دوربين مدار بسته، استاندارد اجباري را اضافه كرده است بنابراين براي ترخيص دوربين مدار بسته شما نياز به دريافت استاندارد هستيد. همچنين افزايش ۴ درصدي تعرفه ي دوربين هاي مداربسته و رسيدن آن به ۸ درصد را شاهد هستيم. بايد بدانيد كه هزينه هاي حمل و ترخيص دوربين هاي مدار بسته به طور كيلويي حساب مي شود و طبق تجارب بدست آمده جهت ترخيص دوربين هاي مدار بسته امكان استفاده از ارز مرجع وجود ندارد. گروه بازرگاني سپاهان همراه، در واردات دوربين هاي مدار بسته و تجهيزات امنيتي به شما كمك مي كند. در واقع شركت بازرگاني سپاهان همراه با دارا بودن دفتر و انبار در شهرهاي شنزن و گوانجوي چين و همچنين در دبي در دريافت، حمل و ترخيص انواع دوربين هاي مداربسته و دستگاه هاي DVR و تحويل آن ها به شما در ايران، آمادگي كامل دارد. با توجه به اينكه اين شركت، تجربيات گسترده اي را در زمينه ي واردات كالا از كشور چين و همچنين دبي دارد، سهولت در امر واردات و تحويل كالا در ايران را براي شما به ارمغان مي آورد، تنها كافي است محصولات و كالا هاي مورد نظر خود در كشور چين يا دبي را به دفاتر شركت بازرگاني سپاهان همراه بسپاريد و سپس طبق درخواست اجناس خود را ظرف مدت كوتاهي به صورت هوايي و يا بار دريايي در ايران تحويل بگيريد.


نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 870
  • بازدید سال : 1709
  • بازدید کلی : 47719
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی