loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 372
11 زمان : 1399:2

بازار لوازم جانبي موبايل در ايران

بازار تجهيزات و لوازم جانبي موبايل در ايران بسيار گسترده و پرسود و در عين حال جذاب به نظر مي رسد چرا كه مردم عموما هزينه ي زيادي را صرف خريدن لوازم جانبي بالخصوص انواع محافظ صفحه نمايش، كاور و قاب مي كنند و به خاطر همين استقبال بالاي خريداران لوازم جانبي و گسترش كسب و كار در اين حوزه، بازار لوازم جانبي موبايل در ايران تا به امروز ميزبان صدها برند لوازم جانبي موبايل بوده است. اما جالب است بدانيد همين لوازم جانبي موبايل كه شامل كاور، هندزفري، باتري وپاوربانك و موارد مشابه آن مي شود و شايد هم اصلا به چشم ما نيايد، گردش مالي سالانه برابر با ۲۵۰ ميليارد تومان در كشور دارد. اين رقم بدست آمده نه به خاطر ارزشمند بودن اين كالاها بلكه به دليل پر مصرف بودن آنهاست. طبق آمارهاي بدست آمده بيشترين خريد در بازار لوازم جانبي موبايل مربوط به باتري و بعد از آن شارژر تلفن همراه بوده است. اما بد نيست كه با انواع لوازم جانبي ديگر در اين حوزه آشنا شويد:

بازار-لوازم-جانبي-موبايل-در-ايران

انواع-برچسب-هاي-محافظ-صفحه-نمايش
انواع برچسب هاي محافظ صفحه نمايش LCD براي انواع موبايل، تبلت و ديگر صفحه هاي نمايش LCD
انواع-هندزفري
انواع هندزفري با سيم و بي سيم
انواع-سيم-هاي-رابط-مربوط-به-اتصالات-موبايل
انواع سيم هاي رابط مربوط به اتصالات موبايل
انواع-قاب-موبايل-و-دسته-و-كيف-موبايل
انواع قاب موبايل و دسته و كيف موبايل و تبلت
محافظ-ژله-اي-انواع-موبايل-و-تلفن-هوشمند
محافظ ژله اي انواع موبايل و تلفن هوشمند و همچنين تبلت
قطعات-جانبي-موبايل-شامل-LCD
قطعات جانبي موبايل شامل LCD ، فلت ، IC ، قاب و غيره
شارژر-موبايل-و-سوييچينگ-هاي-همه-كاره
شارژر موبايل و سوييچينگ هاي همه كاره
كابل-اتصال-USB-موبايل-از-جمله-كابل-OTG
كابل اتصال USB موبايل از جمله كابل OTG و غيره
اسپيكر
اسپيكر و استندهاي روميزي
تجهيزات-سلفي
تجهيزات سلفي (منوپاد، سه پايه، شاتر …)
انواع-باتري-اكسترنال
انواع باتري اكسترنال (پاوربانك)
انواع-باكس-و-ابزار-تعميرات-موبايل
انواع باكس و ابزار تعميرات موبايل شامل هيتر مادون قرمز، اون، خمير قلع، چسب نقره و غيره
واردات-لوزام-جانبي-موبايل-از-چين--و-دبي

واردات لوزام جانبي موبايل از چين و دبي

اگر شما هم در حال فروش تلفن هاي همراه يا لوازم جانبي هستيد، حتما مي دانيد كه داشتن يك تامين كننده كه كالاي مناسب را با قيمت رقابتي به شما عرضه ميكند بسيار مهم است شما مي توانيد لوازم جانبي تلفن همراه خود را از چين وارد كنيد. بسياري از معامله گران از مزاياي استفاده از محصولات وارداتي چين مطلع هستند و اين يكي از دلايلي است كه منجر شده بازار چين به عنوان منبع تلفن همراه و لوازم جانبي شناخته شود. واردات لوازم جانبي تلفن همراه از چين بسيار سودآور است، زيرا بازار رقابتي گسترده اي بين توليد كنندگان چيني وجود دارد. با اين حال، اين بدان معنا نيست كه شما زماني كه كالاي خود را از چين وارد كنيد، به طور خودكار درآمد خوبي نيز خواهيد داشت چرا كه شما علاوه بر تمركز بر روي گجت ها و لوازم جانبي كه در بازار بيشترين تقاضا را دارند، مي بايست تامين كننده ي خوب و روش مناسب براي واردات محصولات خود را نيز انتخاب كنيد.

كسب و كار لوازم جانبي تلفن همراه بسيار وسيع است و در چين ده ها نوع برند براي انتخاب وجود خواهد داشت ولي شما بايد آن دسته از لوازم جانبي تلفن همراه را از چين وارد كنيد كه توجه مشتريان را به خود جلب مي كند.

خلاقيت و تنوع در لوازم جانبي موبايل هرروز بيشتر مي شود و كار به جايي رسيده كه كابل هاي ساده گوشي نيز تبديل به كابل هايي شده است كه با نزديك كردن به گوشي موبايل، جذب گوشي شده و به آساني ميتوانيد از آنها استفاده كنيد. اما توجه داشته باشيد با پيشرفت تكنولوژي در بازار لوازم جانبي تلفن همراه، مصرف كنندگان نيز بيشتر به دنبال كيفيت بالا هستند تا اجناس فانتزي، پس تحقيقات خود را در مورد بازار هدفتان به خوبي كامل كنيد. همچنين شما بايد پيوسته در اين حوزه بروز باشيد تا بتوانيد با همكاران خود رقابت كنيد.

معرفي تعدادي از برندهاي معروف تجهيزات موبايل چيني:

آنكر

آنكر (Anker)

اين برند واقع در شهر چانگشاي چين است و انواع لوازم جانبي الكترونيكي مانند هدفون، كابل‌هاي USB و شارژرهاي همراه توليد مي‌كند همچنين محصولات اين كمپاني در ۳۰ كشور جهان به فروش مي‌رسند.
شيائومي

شيائومي

شيائومي از برندهاي مشهور و جهاني چيني است كه در زمينه ي گوشي و لوازم جانبي آن فعاليت دارد و محصولاتش را با ارزان ترين قيمت در بازار عرضه مي كند. اين برند با پياده سازي استراتژي قيمت پايين و رقابتي توانسته است به يك جايگاه خوب در سخت افزار و نرم افزار در اين حوزه دست يابد.
بيسوس

بيسوس

بيسوس يك كمپاني محبوب چيني است كه هميشه در توليد انواع تجهيزات و لوازم جانبي موبايل و تبلت مطرح بوده است. براي مثال انواع پايه‌هاي نگهدارنده ي آن باعث شده رانندگان هنگام رانندگي به راحتي از گوشي يا تبلت خود استفاده كنند. علاوه بر اين بيسوس بهترين كابل هاي شارژ، پاوربانك ها و ديگر لوازم جانبي موبايل را نيز در بازارهاي جهاني به فروش مي رساند.

از برندهاي پرفروش در دبي برند اسپيگن و ريمكس است. اسپيگن يك برند كره اي – آمريكايي است كه در سال ۲۰۰۸ در زمينه ي توليد لوازم جانبي برتر گوشي موبايل فعاليت خود را آغار كرده و امروزه يكي از بهترين و معروف ترين برند هاي موجود در دنياست. بيشتر معروفيت اين برند به خاطر قاب هاي محافظ و محافظ هاي صفحه نمايش آن است. كمپاني معروف ريمكس نيز در سال ۲۰۰۸ ميلادي تاسيس شد ودفتر مركزي آن در شهر ميامي واقع در ايالت فلوريدا آمريكا واقع شده است. دفتر مذكور يك دفتر بسيار مدرن مي باشد و بهنرين لوازم جانبي موبايل و تبلت را در دنيا ارائه مي دهد.

خريد و واردات لوازم جانبي موبايل از دبي نياز به اطلاعات وسيع و علمي در اين حوزه دارد و نسبت به كشور چين سرمايه ي بيشتري لازم دارد.

برندهاي-پرفروش-در-دبي
واردات لوازم جانبي سپاهان همراه

علاوه بر اين ها قبل از شروع به وارد كردن لوازم جانبي تلفن همراه از چين و يا دبي، قوانين و مقررات مربوط به چنين وارداتي را بررسي كنيد. به ياد داشته باشيد بعضي از سياست هاي مربوط به واردات كالاها سخت و پيچيده است و آشنايي با تمام نيازهاي واردات قبل از شروع فرآيند واردات، امري حياتي است. شركت بازرگاني سپاهان همراه با دارا بودن دفتر و انبار در شهرهاي شنزن و گوانجوي چين و همچنين دفتري در دبي در دريافت، حمل و ترخيص انواع تجهيزات و لوازم جانبي موبايل و تحويل آن ها به شما در ايران، آمادگي كامل دارد. شركت بازرگاني سپاهان همراه با ارتباط گستره و سازنده اي كه با نهاد هاي مربوط به واردات از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان استاندارد و نهاد هاي مرتبط ديگر دارد در تسريع روند واردات تمامي تجهيزات و لوازم جانبي موبايل از چين و دبي به شما كمك خواهد كرد.


نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 837
  • بازدید سال : 1676
  • بازدید کلی : 47686
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی