loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 260
11 زمان : 1399:2

شركت سپاهان همراه با بيش از ۲۰ سال سابقه، ارائه دهنده گسترده ترين و متنوع ترين خدمات بازرگاني به صورت كاملا حرفه اي مي باشد.

خدمات بازرگاني شركت سپاهان همراه شامل موارد زير مي شود:

با سپردن امور بازرگاني خود به سپاهان همراه، با خيالي آسوده تجارت خود را پيش ببريد.

عضويت در خبرنامه

افزايش دانش مشتريان در امور بازرگاني، يكي از اهداف شركت سپاهان همراه است. به همين خاطر با بروزرساني مداوم مقالات بازرگاني با رويكرد هاي آموزشي و اطلاع رساني در وبلاگ سپاهان همراه، سعي در محقق كردن اين هدف داريم. پيشنهاد مي كنيم كه با عضويت در خبرنامه سپاهان همراه علاوه بر دسترسي ساده به اين مقالات، از آخرين اخبار اقتصادي و بازرگاني آگاه شده و مهم تر از همه به سرعت از پيشنهادات ويژه شركت سپاهان همراه بهره ببريد.

يك شركت بازرگاني حرفه اي چه خدماتي را به مشتريان خود ارائه مي دهد؟

اگر مي خواهيد با خدماتي كه يك شركت بازرگاني به مشتريان خود ارائه مي دهد بيشتر آشنا شويد، پيشنهاد مي كنيم كه اين مطلب را تا آخر بخوانيد. براي شناخت بهتر مطالبي كه در ادامه مي آيند، خدمات شركت سپاهان همراه به عنوان نمونه سرويس هاي بازرگاني معرفي مي شوند.

  1. مشاوره بازرگاني
  2. شركت هاي بازرگاني حرفه اي براي درك نيازهاي واقعي مشتريان خود و ايجاد تجربه يك تجارت موفق براي آنان، نخستين گام را دادن مشاوره هاي دقيق مي دانند. به همين علت شركت سپاهان همراه همواره كيفيت خدمات خود را با توجه به نيازهاي مشتري و ارائه مشاوره هاي كارشناسي به سطح بالاتري ارتقا مي دهد. اگر هر گونه پرسشي در رابطه با امور بازرگاني اعم از صادرات و واردات كالا ، ترخيص كالا و خدمات حمل و نقل بازرگاني داريد مي توانيد همين حالا با مشاوران شركت سپاهان همراه تماس بگيريد.
  3. منبع يابي
  4. يكي از خدمات بازرگاني كه شركت سپاهان همراه به مشتريان خود ارائه مي دهد، منبع يابي مي باشد. بدين شكل كه مشتري محصول مشخصي را براي واردات مد نظر دارد و شركت سپاهان همراه به عنوان مشاور مشتري، با توجه به دفاتري كه در چين دارد و شناخت بازار اين كشور به پيدا كردن بهترين نمونه آن محصول و خريد از فروشنده اصلي به مشتريان خود كمك مي كند.
  5. ترخيص كالا
  6. ترخيص كالا از گمرك هاي مختلف كشور و همچنين ترخيص كالا از گمرك كشورهايي كه بيشترين حجم واردات كشور از آنها مي باشد، نيازمند تخصص ، تجربه و به روز بودن نيروهاي ترخيص كار دارد. در اين زمينه شركت سپاهان همراه سريع ترين و مطمئن ترين راهكارها را به كار مي برد. براي آشنايي بيشتر با اين فرآيند ، پيشنهاد مي كنيم كه صفحه ترخيص كالا را مطالعه بفرماييد.
  7. مترجم چيني و انگليسي
  8. بسياري از بازرگانان ايراني كه براي خريد كالا به كشور چين سفر مي كنند، به دليل ميزان اهميت تجارت و كالايي كه قصد خريد آن را دارند، نيازمند برقراي ارتباط صحيح و اصولي با توليد كنندگان چيني هستند. شركت سپاهان همراه نيز در همين راستا اقدام به ارائه يكي از كاربردي ترين خدمات خود يعني همراهي مترجم همزمان با بازرگانان نموده است. مترجمين شركت سپاهان همراه مترجم چيني زبان مسلط به زبان فارسي هستند. به همين دليل با شناخت كامل از فرهنگ تجارت چين علاوه بر ارائه ترجمه همزمان مي توانند راهنماي خوبي نيز براي شما باشند.
  9. حمل دريايي كالا
  10. شركت سپاهان همراه با قراردادهاي بين المللي همكاري و بهره گيري از شركت هاي بزرگ حمل دريايي ، سرويس هاي حمل كالا از طريق دريا را در سطح حرفه اي به مشتريان خود ارائه مي دهد. حمل كالاي شما از مرحله دريافت مجوز ها تا پايان مسير تحت نظر كارشناسان شركت سپاهان همراه ، با بسته بندي استاندارد و در بهترين زمان انجام مي شود. شركت سپاهان همراه با داشتن دفتر در دبي ، شنزن و گوانجو و همچنين ارسال حداقل ۷ كانتينر در هفته از چين به سمت ايران، امكاناتي از قبيل گروپاژ را در جهت كاهش هزينه هاي حمل و نقل براي مشتريان خود فراهم آورده است.
  11. حمل هوايي كالا
  12. امروزه حمل هوايي كالا بسيار مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است و اين صنعت هر سال رشد قابل توجهي مي كند. شركت سپاهان همراه با برخورداري از دو خط هوايي مستقيم و غير مستقيم و عقد قرارداد با معتبر ترين خطوط هوايي بين المللي از شهرهاي شنزن، گوانجو و دبي به مقصد فرودگاه امام خميني (ره) نسبت به حمل كالاي مشتريان خود به صورت روزانه مشغول فعاليت است.
  13. خدمات انبارداري پيشرفته
  14. ارائه خدمات انبارداري از سوي شركت هاي بازرگاني براي مشتريان آنان از اهميت فراواني برخوردار است. از اين رو شركت سپاهان همراه با ايجاد انبار پرند واقع در شهرك صنعتي پرند تهران به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع و همچنين انبار گوانجو نياز بازرگانان و واردكنندگان محترم را به خدمات انبارداري مرتفع نموده است.
  15. خدمات door to door
  16. ارائه خدمات door to door از وجوه تمايز يك شركت بازرگاني حرفه اي با ديگر شركت ها مي باشد. از آنجايي كه سرويس door to door نيازمند ارائه چرخه كاملي از خدمات بازرگاني است و شركت سپاهان همراه نيز تمامي المان هاي موجود در اين چرخه را دارا مي باشد، لذا يكي از معدود شركت هايي است كه اين خدمات را به معناي واقعي كلمه به صورت حرفه اي به مشتريان خود ارائه مي دهد. براي آشنايي بيشتر با اين نوع خدمات پيشنهاد مي كنيم كه صفحه مربوط به خدمات door to door را مطالعه كنيد.
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 16
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 1770
  • بازدید کلی : 47780
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی