loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 239
11 زمان : 1399:2

ترخيص كالا فرآيندي كاملا تخصصي است كه توسط صاحب كالا يا نماينده قانوني وي در گمرك، جهت صادرات يا واردات با انجام تشريفات گمركي صورت مي گيرد. شركت سپاهان همراه با بيش از ۲۰ سال سابقه در زمينه واردات، صادرات و ترخيص كالا از گمركات كشور و بهره گيري از بيش از ۲۰۰ متخصص تحصيل كرده و با انگيزه، در شهر هاي تهران، اصفهان، دبي، گوانگجو و شنزن، اين فرآيند را براي شما هر چه آسان تر مي كند.

مراحل ترخيص كالا

  1. عقد قرارداد و معرفي شركت سپاهان همراه به عنوان ترخيص كار
  2. انجام امور گمركي توسط تيم مجرب شركت سپاهان همراه: شامل عمليات ثبت بار، ارزيابي و بازبيني مرسولات، پرداخت هزينه هاي گمركي، دريافت قبض انبار و ترخيص بار به منظور خروج از گمرك مورد نظر
  3. خدمات حمل بار كه شامل هماهانگي با باربري داخلي و گرفتن بهترين قيمت، ارسال مرسوله توسط شركت باربري و تحويل بار به محل مورد نظر مشتري

در خدمات door to door شركت سپاهان همراه تمامي مراحل ترخيص كالا از كشور مبدا تا تحويل به مشتري در محل مورد نظر وي صورت مي گيرد.

ترخيص كالا

فرآيند انتخاب شركت ترخيص كالا

ترخيص كالا يكي از مراحل مهم صادرات و واردات يك محصول است كه مي بايست توسط شركت هاي حرفه اي كه نيروي متخصص و با تجربه در اين خصوص دارند انجام شود. از آنجايي كه آگاهي مشتريان در خصوص امور بازرگاني مي تواند هم به آنان و هم به شركت هاي ارائه دهنده خدمات بازرگاني ، بسيار كمك كند، لذا شركت سپاهان همراه با آماده كردن اين مطلب سعي در افزايش آگاهي واردكنندگان گرامي در خصوص فرآيند ترخيص كالا نموده است. پيش از شروع اين مطلب لازم است كه در خصوص خدمات مشاوره رايگان بازرگاني شركت سپاهان همراه نيز آگاهي يافته و در صورت داشتن هر گونه سوال و مشاوره اي در خصوص صادرات و واردات كالا با ما در تماس باشيد.

در انتخاب شركت ترخيص كالا بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

سه ويژگي مهم در انتخاب يك شركت براي انجام امور ترخيص كالا وجود دارد كه در صورت يافتن اين ويژگي ها در يك شركت، مي توانيد با خيالي آسوده انجام امور بازرگاني خود را به آن بسپاريد.

  1. مديريت متمركز و قدرتمند

يكي از راههاي تشخيص اينكه يك شركت بازرگاني داراي مديريت متمركز و قوي است يا خير، توجه به سابقه فعاليت و ميزان گستردگي آن شركت است. گستردگي يك شركت را مي توان بر اساس تعداد پرسنل، تعداد دفاتر و گستردگي آنها در شهرهاي مختلف ايران و جهان و همچنين امكانات ويژه و خدمات تخصصي كه ارائه مي دهد تعيين نمود. شركت سپاهان همراه مفتخر است كه با بيش از ۲۰ سال سابقه و دارا بودن بيش از ۲۰۰ پرسنل كه تركيبي از نيروهاي با تجربه و جوانان با انگيزه است در شهرهاي تهران ، اصفهان، دبي، شنزن و گوانجو بهترين و متمايز ترين خدمات را تا به امروز به تجار و واردكنندگان محترم ايراني ارائه داده است. در واقع مديريت كارآمد اين موفقيت را كه سهم عمده اي از واردات قطعات و لوازم جانبي تلفن همراه، تجهيزات الكترونيكي و دوربين مداربسته در كشور مربوط به شركت سپاهان همراه است به ارمغان آورده است.

  1. نيروي متخصص و با تجربه

همانطور كه بيان شد شركت سپاهان همراه بيش از ۲۰۰ نيروي متخصص، تحصيل كرده و با تجربه دارد كه تمام تلاش خود را صرف ارائه با كيفيت ترين خدمات به مشتريان مي كنند. ترخيص كالا تنها بخشي از خدمات گسترده شركت سپاهان همراه است و در فرايندهاي كلي اين شركت قرار گرفته است. مطمئنا ارائه خدمات بازرگاني در زمينه هاي گوناگون مانند حمل دريايي ، حمل هوايي ، خدمات انبارداري در ايران و چين، واردات كالا از چين ، واردات كالا از دبي ، منبع يابي كالا و خدمات door to door نيازمند داشتن نيروهاي متخصص و به روز مي باشد. به عنوان نمونه خدمات door to door شركت سپاهان همراه كه براي انجام كامل و دقيق نيازمند انجام طيف وسيعي از خدمات بازرگاني است و تخصص هاي گوناگوني را به كار ميگيرد، خود نمونه كاملي از ميزان تخصص و اشراف پرسنل اين شركت به كليه امور بازرگاني است.

  1. سلامت عملكرد

از آنجايي كه شركت هاي بازرگاني براي ارائه خدمات ترخيص كالا به نوعي موكل مشتريان خود مي شوند، لازم است كه همواره سلامت عملكرد خود را مورد سنجش و ارزيابي قرار دهند تا رضايت مشتريان تامين شده و تداوم ارتباط ميان آنان بر قرار شود. كنترل دقيق حساب ها و دلسوزي، سرعت ارائه خدمات و در نهايت امانت داري و حفظ اسرار تجاري مشتريان همواره بخش مهم و اساسي منشور اخلاقي شركت سپاهان همراه بوده و هست.

اميدواريم كه اين مطلب كوتاه در انتخاب بهترين شركت براي انجام امور بازرگاني و ترخيص كالا به شما كمك كرده باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 39
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 24
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 841
  • بازدید سال : 1680
  • بازدید کلی : 47690
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی