loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 222
11 زمان : 1399:2

خدمات door to door چيست؟

تعريف ساده و جامع خدمات door to door اين است كه شركت ارائه دهنده خدمات بازرگاني ، كالاي مشتري را از درب كارخانه فروشنده و يا محلي كه از پيش تعيين شده است تحويل مي گيرد. سپس كالا را با انجام تشريفات گمركي كشور مبدا از آن خارج كرده و بوسيله حمل هوايي يا حمل دريايي به گمرك كشور مقصد مي رساند و آنجا نيز پس از طي تشريفات گمركي و ترخيص كالا ، آن را از طريق سيستم حمل زميني به درب محل مورد نظر مشتري فرستاده و تحويل مي دهد.

اگر چه فرايند ذكر شده در بالا بسيار كوتاه و مختصر بيان شده است اما بايد گفت كه ارائه خدمات door to door مراحل و نكات خاص خود را دارد و شركتي كه اين خدمات را ارئه ميدهد، مي بايست داراي سيستم يكپارچه بازرگاني جهت سهولت در اين كار باشد.

door-to-door

خدمات-door-to-door سپاهان

مراحل خدمات door to door

  • بسته بندي و انتقال كالا از نقطه مبدا (درب كارخانه فروشنده)
  • تهيه اسناد حمل و نقل (ليست بسته بندي، صورتحساب تجاري، لايحه، گواهي مبدا …)
  • بارگيري و تخليه در بندر يا فرودگاه و ترخيص كالا از گمرك
  • حمل و نقل به بندر يا فرودگاه كشور مقصد
  • تحويل به آدرس نهايي شما
حمل-و-نقل-دريايي-يا-هوايي-؟

حمل و نقل دريايي يا هوايي ؟

شركت بازرگاني سپاهان همراه در خدمات door to door گزينه ها ي مختلف حمل و نقل كالا را به تجار ارائه خواهد داد و با توجه به نياز و انتظارات طرف قرارداد يكي از چند روش حمل و نقل كالا انتخاب خواهد شد. در واقع انتخاب روش حمل و نقل تحت تاثير دوعامل اصلي حجم/وزن كالا و مهلت ارسال است. همچنين تفاوت اصلي بين حمل و نقل دريايي و حمل و نقل هوايي زمان حمل و نقل است. در حقيقت، حمل و نقل هوايي بسيار سريع تر از حمل و نقل دريايي صورت مي گيرد .

منبع يابي

ويژگي هاي شركت هاي ارائه دهنده خدمات door to door

اما بياييد به ويژگي هايي كه يك شركت ارائه دهنده خدمات door to door بايد داشته باشد نگاهي بيندازيم. به عنوان نمونه شركت سپاهان همراه خيلي پيش از شروع اين فرايند نيز در كنار مشتريان خود است. اگر به تعريف بالا دقت كرده باشيد شروع خدمات door to door از زماني است كه مشتري نوع كالا و ميزان آن و محل دريافت كالا از فروشنده را تعيين مي كند، اما خدماتي كه شركت سپاهان همراه ارائه مي دهد از چند گام پيش از اين شروع مي شود.

ما ابتدا به مشتريان خود مشاوره هاي لازم در خصوص واردات كالاي مورد نظر آنها را ارائه مي دهيم. سپس در يافتن بهترين نمونه از محصول مورد نظر آنها كه با كيفيت و قيمت مناسبي باشد به آنها كمك مي كنيم كه اين كار را اصطلاحا منبع يابي مي گوييم. علاوه بر اين در صورتي كه مشتري خود تمايل به حضور در مرحله كاري منبع يابي داشته باشد او را با يك مترجم چيني زبان مسلط به زبان فارسي همراهي مي كنيم.

پس از آنكه به فروشنده هاي بهتر و نمونه هاي اوليه كالاي مورد نظر مشتري رسيديم، در صورتي كه مشتري در كشور صادر كننده حضور نداشته باشد با خدمات حمل هوايي ، نمونه غير تجاري (سمپل) را در سريع ترين زمان ممكن براي وي ارسال مي كنيم. پس از گذشت تمامي اين مراحل نوبت به شروع فرايند خدمات door to door ميرسد كه كالا را از درب كارخانه يا شركت فروشنده تحويل گرفته و به درب آدرس مورد نظر مشتري ارسال مي كنيم.

اما اينكه چه ويژگي ها و امكاناتي شركت سپاهان همراه را قادر به ارائه خدمات door to door به صورت حرفه اي كرده است، پرسشي است كه پاسخ آن در ادامه بيان مي شود.

خدمات door to door سپاهان همراه

خدمات door to door شركت سپاهان همراه

شركت سپاهان همراه با سابقه بيش از ۲۰ سال فعاليت بازرگاني و بهره گيري از بيش از ۲۰۰ پرسنل با تجربه ، متخصص و با انگيزه، و همچنين دارا بودن دفاتر بازرگاني در شهرهاي تهران ، اصفهان ، دبي ، شنزن و گوانجو توانايي انجام سريع و دقيق كليه خدمات بازرگاني را به مشتريان خود دارد.

علاوه بر اين شركت سپاهان همراه با قراردادهاي بين المللي همكاري و بهره گيري از شركت هاي بزرگ حمل دريايي ، سرويس هاي حمل كالا از طريق دريا را در سطح حرفه اي به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين اين شركت با برخورداري از دو خط هوايي مستقيم و غير مستقيم و عقد قرارداد با معتبر ترين خطوط هوايي بين المللي از شهرهاي شنزن، گوانجو و دبي به مقصد فرودگاه امام خميني (ره) نسبت به حمل كالاي مشتريان خود به صورت عمده و خرده به صورت روزانه مشغول فعاليت است. از طرفي با ارائه خدمات انبارداري پيشرفته كه شامل انبار پرند و انبار گوانجو است، نيازهاي بازرگانان محترم را به انبار كردن كالاها بر طرف نموده است.

در پايان بايد گفت كه ارائه خدمات door to door نيازمند وجود يك چرخه كامل از خدمات بازرگاني در يك شركت است و اينگونه خدمات كه در جهت آسودگي خاطر و رضايت مشتري ارائه مي شوند تنها در يك سيستم يكپارچه خدمات بازرگاني قابل ارائه است. شركت سپاهان همراه اميدوار است كه همانگونه كه تا امروز توانسته است با ارائه سرويس هاي حرفه اي رضايت خاطر مشتريان را فراهم آورد، از اين پس نيز گام هاي خود را استوار تر از هميشه بردارد. در صورتي كه نياز به مشاوره بازرگاني در خصوص صادرات و واردات كالا داشتيد مي توانيد همين حالا با ما تماس بگيريد.

مراحل ارائه خدمات door to door شركت سپاهان همراه به شرح زير مي باشد:

خدمات door to door شركت سپاهان همراه به صورت كاملا حرفه اي و با استفاده از شبكه گسترده دفاتر اين شركت و تجربه ۲۰ ساله در حمل و نقل بين المللي كالا صورت مي پذيرد.
عقد قرارداد

عقد قرارداد و معرفي شركت سپاهان همراه به عنوان نماينده مشتري

تحويل بار در شركت مبدا

تحويل بار از فروشنده در كشور مبدا و مطابقت با اسناد خريد

امور انبارداري

انجام امور انبارداري در كشور مبدا

آماده سازي مرسوله

آماده سازي مرسوله جهت ارسال به گمركات كشور مبدا

ارائه-سرويس-حمل-بين-المللي

ارائه سرويس حمل بين المللي به سه طريق حمل دريايي ، حمل هوايي و حمل زميني

ترخيص-و-تشريفات-گمركي

انجام امور ترخيص و تشريفات گمركي از كشور مبدا

انجام امور گمركي در گمركات ايران

انجام امور گمركي در گمركات ايران توسط تيم مجرب شركت سپاهان همراه شامل: عمليات ثبت بار، ارزيابي و بازبيني مرسولات، پرداخت هزينه هاي گمركي، دريافت قبض انبار و ترخيص بار به منظور خروج از گمرك

خدمات حمل بار

خدمات حمل بار كه شامل هماهانگي با باربري داخلي و گرفتن بهترين قيمت، ارسال مرسوله توسط شركت باربري و تحويل بار به محل مورد نظر مشتري

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 1714
  • بازدید کلی : 47724
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی