loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 233
11 زمان : 1399:2

واردات كالا از چين

چين بزرگترين شريك تجاري ايران است و اكثر كالاهاي مورد نياز ايران را تامين مي كند. واردات كالا از چين در سال هاي اخير به دليل محدود شدن مراودات تجاري ايران با ساير كشورها، افزايش يافته است. علاوه بر اين كشور چين به خاطر توليدات انبوه با استفاده از فناوري روز دنيا و دستمزد پايين كارگر و همچنين دستكاري در نرخ ارز توانسته است كالاهايي با قيمت پايين توليد كند و به اين ترتيب بازار كل دنيا را احاطه كند. با اين توصيفات، واردات از چين مورد توجه بازرگانان دنيا به ويژه بازرگانان ايراني قرار گرفته است.

و اما چرا چين؟

اكنون مي خواهيم نگاه دقيق تري به مزاياي واردات كالا از چين داشته باشيم:

محصولات منحصر به فرد
توليدكنندگان و تامين كنندگان در چين هميشه نوآوري هاي خود را به محصولات يا كالاهاي ساخته شده اضافه مي كنند و اين امر به صورت خودكار، مي تواند بسياري از محصولات منحصر به فرد و نادر در چين توليد كند كه بسيار در تجارت سودمند است و مي تواند فرصتي براي فروش اين كالاهاي منحصر به فرد باشد.

قيمت كالاها بسيار ارزان است
قيمت كالايي كه در چين فروخته مي شود بسيار ارزان است، بنابراين، براي كاهش هزينه، واردات بسيار مفيد است. و به اين ترتيب با وارد كردن كالا از چين و فروش در ايران، سود شما افزايش مي يابد.

كسب و كار شما سريعتر رشد مي كند
شما به عنوان كسي كه كسب و كار واردات چين را آغاز مي كند به طور خودكار يك فرصت عالي براي كساني كه مايل به همكاري با شما به عنوان نمايندگي فروش دارند ايجاد مي كنيد. علاوه بر اين وضعيت شما از يك فروشنده به فروشنده محصولات وارداتي چين تغيير خواهد كرد. اين يك معامله بزرگ است كه تجارت شما را سريعتر ارتقاء مي دهد.

بسياري از محصولات با كيفيت بالا در دسترس هستند
بسياري از مردم فكر مي كنند كه كالاهاي چيني بي كيفيت و شكننده هستند، اما تمام كالاها اين گونه نيستند. فقط كافيست اطلاعات كافي در مورد آنها داشته باشيد و شركت سپاهان همراه در اين امر به شما كمك خواهد كرد پس در مورد قيمت ارزان و بهترين كيفيت نگران نباشيد.

مراحل واردات از چين

به طور كلي دو مرحله گزينش محصول و گزينش فروشنده آن محصول از مراحل اوليه واردات از هر كشوري به شمار مي روند.

گزينش محصول

ابتدا بايد با در نظر گرفتن شرايط و قوانين كشور چين و همچنين قوانين كشور ايران در مورد كالاهايي كه مجوز براي واردات دارند ، كالاي مورد نظر را انتخاب كنيد و سپس در مورد قيمت كالا در كشورهاي ديگر و كشور خودتان و مدل هاي پرطرفدار آن جستجو كنيد.

گزينش فروشنده

گزينش-فروشنده بعد از آن براي انتخاب فروشنده تحقيق نماييد. فروشنده ها در چين به، مونتاژ كننده ها، توليد كننده، شركت هاي بزرگ و كوچك و شركت هاي وارد كننده تقسيم مي شوند. پس در اولين اقدام بايد در رابطه با گروه كالايي خود تحقيق نماييد و ببنيد كه كالاي شما در كدام يك از گروه هاي فوق قرار مي گيرد. به طور مثال اگر كالاي شما نوعي ماده اوليه است بهتر است آن را از توليد كننده ها و شركت هاي بزرگ چيني خريداري نماييد كه البته در اين صورت بايد نقدينگي شما نيز كفاف خريد در حجم زياد را داشته باشد. در انتخاب فروشنده نيز شركت سپاهان همراه مي تواند به شما كمك كند.

مشخصات فني و ليست قيمت

مشخصات فني و ليست قيمتپس از گذراندن آن دو مرحله بايد مشخصات فني و ليست قيمت را از فروشنده دريافت نماييد. توجه داشته باشيد كه ممكن است فروشندگان چيني قيمت را بسيار بالاتر از آنچه هست به شما بگويند پس حتما در اين مرحله به چانه زني در بدست آوردن قيمت واقعي محصول نياز خواهيد داشت و همچنين سعي كنيد قبل از خريد از فروشنده نمونه كالا دريافت كنيد و به دقت مورد بررسي قرار دهيد تا حائز استانداردهاي كامل باشد.

اطلاعات كافي از تعرفه گمركي و شرايط واردات كالا

اطلاعات-كافي-از-تعرفه-گمركي-و-شرايط-واردات-كالا پس از رسيدن به توافق و دريافت پيش فاكتور بايد اطلاعات كافي از تعرفه گمركي و شرايط واردات كالاي مزبور را نيز بررسي و مراحل آن را مطالعه نماييد و قوانين را نيز به خوبي رعايت كنيد .همچنين بايد تمام امور مربوط به واردات كالا از چين را بررسي و بودجه بندي كنيد و در مورد پرداخت نهايي مبلغ كالا ، با فروشنده ، توافق كنيد. در رابطه با نحوه ي حمل و نقل كالا و زمان حمل و تحويل بار نيز هماهنگي هاي لازم را انجام دهيد. داشتن اطلاعات از استانداردهاي واردات و مجوزها و اسناد حمل نيز بسيار مهم است. داشتن كارت بازرگاني براي دريافت تمامي اسناد “مانند پروفرما و ديگر اسناد” به نام خودتان لازم است و اما اگر كارت بازرگاني نداريد شركت سپاهان همراه با داشتن تمام مجوزهاي مربوطه و كارت بازرگاني مي تواند در اين امر شما را ياري كند.

ديگر مراحل

ثبت-سفارش ثبت سفارش در وزارت بازرگاني، قبل از پرداخت و دريافت ايران كد به همراه مجوز هاي اوليه استاندارد و پيگيري توليد كالا و بازرسي قبل از انجام حمل و نقل ، هماهنگي هاي حمل و نقل كالا، دريافت اسناد تامين ارز و اسناد بازرسي، دريافت مجوزهاي لازم از سازمان هاي ذيربط پس از ورود كالا، از مراحل ديگر واردات كالا از چين هستند .در اين بين هزينه هاي حقوق و عوارض گمركي و ساير هزينه هاي مرتبط با ترخيص كالا نيز به عهده شماست. بعد از ترخيص، كالاي وارداتي شما به انبار حمل مي شود و سپس تعهدات ارزي و مالياتي را نيز بايد پرداخت نماييد .

با سپاهان همراه، همراه شما هستيم

تجزيه و تحليل آمار واردات و صادرات چين براي كسب و كارهاي داخلي مهم است تا بازار هدف خود را در چين شناسايي كنند. بنابراين اگر شما بدانيد در سال هاي گذشته واردات ايران از چين به چه كالاهايي مربوط مي شود و وزن اين محموله ها و ارزش ريالي و دلاري آن چقدر بوده است مسلما مي توانيد تحليل و نگرش خوبي از بازار كالاهاي چيني در ايران داشته باشيد . شما با مشاوره و كمك شركت سپاهان همراه مي توانيد اطلاعات كافي در اين زمينه كسب نماييد.

اما يكي از دغدغه هاي مهم وارد كنندگان ايراني در رابطه با واردات از چين ، عدم اعتماد به حسن نيت و اعتبار فروشندگان و توليد كنندگان چيني، و همچنين عدم آشنايي همه كساني كه قصد واردات كالا از چين را دارند در رابطه با شرايط و قواعد حاكم بر واردات از چين است.

شركت سپاهان همراه با توجه به نيازهاي بازرگانان ايراني در واردات كالا از چين ، علاوه بر دفاتر تهران، اصفهان و دبي، دفاتري را نيز در شهر هاي گوانگجو و شنزن چين داير نموده است تا به بازرگانان، تجار و واردكنندگان ايراني خدمات ويژه و تخصصي واردات كالا از چين را در سريع ترين زمان ممكن و با بهترين كيفيت ارائه دهد.

تجزيه-و-تحليلي-آمار
واردات كالا از چين

واردات كالا از چين را با آسودگي خاطر به شركت سپاهان همراه بسپاريد

شركت سپاهان همراه با متخصصان و مترجمان كارآزموده اي كه در دفاتر گوانگجو و شنزن دارد، اعتبار توليد كنندگان و فروشندگان چيني را با دريافت اطلاعات از اتاق بازرگاني و اتاق صنعت و معدن چين كاملا بررسي كرده و در صورت تاييد، تمامي مذاكرات و مكاتبات با آنان و همچنين برگزاري جلسات حضوري و سركشي از دفاتر و كارخانجات را انجام مي دهد.
همچنين به روشهاي گوناگون به جستجوي دقيق محصولات مورد نظر شما پرداخته و در منابع آنلاين چيني و وب سايت هاي معتبر به تهيه نمونه محصولات گوناگون مي پردازند و با ارائه نظرات كارشناسي و بررسي توليد كنندگان و فروشندگان مختلف، كار شما را براي جستجو در ميان انبوه نمونه محصولات راحت تر كرده و در زمان و هزينه هاي شما صرفه جويي مي كنند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1837
  • بازدید کلی : 47847
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی