loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 224
11 زمان : 1399:2

خدمات شركت هاي بازرگاني

تجارت بين الملل داراي ريسك خطرناكي است بنابراين علاوه بر داشتن سود كلان اگر با اطلاعات كافي صورت نگيرد ممكن است خسارات زيادي را به تاجر وارد نمايد. اما يك راه براي آگاهي بيشتر و محدود كردن مسئوليت شخصي شما در اين زمينه، استفاده از خدمات شركت هاي بازرگاني است. همچنين به كمك اين شركت ها از كاغذبازي و صرف هزينه هاي بيشتر نيز كاسته مي شود، بنابراين در هزينه هاي عملياتي مربوط به گمرك نيز صرفه جويي خواهد شد، اين شركت ها مزاياي قانوني و مالياتي مهمي را ارائه مي‌دهند. شركت هاي بازرگاني مي توانند در تنظيم و تكميل اظهارنامه گمركي و ترخيص سريع و به موقع كالاهايتان به شما كمك كنند.

از ديگر مزاياي اين شركت ها اين است كه به بازرگانان اجازه مي‌دهد تا با خيال آسوده و بدون ريسك به صادرات و واردات بپردازند. براي صادر كنندگان خدمات شركت هاي بازرگاني ، بخش اعظم اعتبار و بار مسئوليت ايجاد شده توسط تجارت بين‌الملل را آسان مي‌كند. كميسيون‌هاي اخذ شده توسط برخي از اين شركت ها، براساس حجم واردات و صادرات هستند. اين بدان معني است كه هزينه‌ها با توجه به ميزان واقعي تجارت در نوسان است و هزينه‌هاي عملياتي كمتري در طول دوره‌ هاي فروش از شما اخذ مي شود و اين كار شما را از بار اجرايي زمان بر مصرف اعتبار و جمع‌آوري فروش‌ هاي صادراتي خلاص مي‌كند. اين شركت ها ، به عنوان يك نهاد قانوني جداگانه، مسئوليت تجارت شما را به عهده مي گيرند. آنها در وارد كردن تخصصي كالاهاي شما و نيز ارائه تداركات مربوط به صادرات بسيار توانا هستند . به كارشناسان اين شركت ها به طوركامل آموزش‌ هاي مربوطه داد شده است بنابراين آنها مي توانند دانش و توصيه‌ هاي مهم را به شما يادآور شوند تا بتوانيد از پيچ‌ و خم مقررات گمركي با موفقيت بيرون آمده و به هدف خود برسيد . همچنين براي انتقال كالاي خود به راحتي از ميان گزينه‌هاي حمل و نقل به صرفه ترين را انتخاب نماييد.

تمامي كشورهاي فعال در عرصه تجارت بين الملل داراي يك شبكه بين‌المللي از نمايندگاني هاي بازرگاني هستند كه خدمات حمل و نقل و ديگرخدمات كارگزاري صادرات و واردات را ارائه مي دهند و بنابراين شما مي‌توانيد بر روي راه ‌حل‌هاي قابل‌اعتماد و مبتكرانه آنها براي رسيدن كالاهاي خود به مبدا و يا خروج آن به هر مقصد در سراسر دنيا ، حساب كنيد. متخصصان آموزش‌ديده اين شركت ها تمام نيازهاي حمل و نقل باري تان را پشتيباني خواهند كرد. آنها همچنين به كليه تشربفات گمركي تسلط كامل دارند در واقع اين شركت ها با تمام مقررات حمل و نقل، تشريفات اداري و الزامات همواره در حال تغيير گمركي آشنايي دارند بنابراين شما مجبور به فراگيري و انجام آنها نيستيد. در ادامه اين مقاله به برخي از مزاياي ديگر خدمات شركت هاي بازرگاني اشاره خواهيم كرد.

خدمات شركت هاي بازرگاني

شركت هاي بازرگاني كالاهاي شما را سالم به خارج از كشور ارسال مي‌كنند

شركت‌هاي بازرگاني به شما در هدايت فرآيند پيچيده واردات و صادرات كالا در سراسر جهان كمك مي كنند. به كمك آنها دنيا براي تجارت به نظر بسيار كوچك‌تر از زماني مي‌رسد كه خودتان به تنهايي اقدام كنيد ، آنها همچنين مشكلات سر و كار داشتن با مراحل اداري ، مجوزها و مقررات را ساده تر مي كنند. آنها در كاهش كاغذ بازي هاي اداري ، كاهش هزينه‌هاي گمركي و جلوگيري از هر گونه تاخيري در هنگام انتقال و ترخيص كالا به شما كمك مي‌كنند. تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه بنشينيد و منتظر بمانيد كه محموله شما به مقصد مورد نظرتان برسد.

نمايندگان شركت هاي بازرگاني همواره در آخرين سمينارها ي مرتبط با تجارت بين الملل شركت كرده و از تغييرات اين صنعت آگاهي كامل دارند. متخصصين خدمات صادراتي در دفاتر خود، حاملان كالاهاي صادراتي را هدايت مي‌كنند و بهترين راه براي انتقال كالاها از طريق كشتي، كاميون و يا هواپيما را انتخاب مي كنند. لازم است بدانيد كه محموله شما حاوي كالاهاي داراي مجوز است يا كالاهاي خطرناك و يا اينكه ارسال اين كالاها به يك كشور ديگر ، تحريم شده است يا خير. چرا كه اگر آن كالا در كشوري تحريم شده باشد و دولت آن متوجه ورود اين كالا شود، مجازات‌هايي را براي شما به دنبال خواهد داشت .

متخصصان ارسال كالا تمام اين موارد را مي‌دانند. آنها همچنين مي دانند كه آيا كالاي شما نياز به دما يا رطوبت خاصي دارد يا نه و با توجه به اين ويژگي ها و همچنين تاريخ مصرفي كالا ، تمام شرايط لازم را براي آن فراهم مي كنند . اگر شما مي‌خواهيد از حمل و نقل هوايي و يا دريايي استفاده كنيد، مي‌توانيد از كاركنان مجرب شركت هاي بازرگاني براي انتخاب سريع‌ترين، مطمئن‌ترين و بهترين حامل با قيمت مناسب راهنمايي بگيريد. علاوه براين شما به تداركات حمل و نقل كالا نياز داريد و اين شركت ها تمامي تداركات لازم را براي شما فراهم مي كنند.

آنها همچنين هماهنگي ترتيبات حمل و نقل در سراسر جهان، از جمله حمل و نقل كالا از انبار تا مقصد نهايي، چه در اينجا و چه در خارج را انجام مي دهند و در حين مسير از كانتينرها و محموله هاي كوچك و بزرگ پشتيباني مي كنند، به عنوان مثال، اگر a كالا را از ۱۲ تامين‌كننده خارجي خريداري كنيد، مي‌توانند تمامي آن‌ها را مستقيما به انبار مركزي خدمات هدايت كنند. همچنين تمامي ترتيبات لازم براي حمل كالاهاي خطرناك و بزرگ توسط متخصصان تاييد شده كه از همه مقررات صنعت آگاه هستند، صورت مي گيرد.

خدمات شركت هاي بازرگاني

شركت هاي بازرگاني داراي انبار و محل نگهداري و توزيع با تجهيزات كامل در كشورهاي مختلف هستند

مي‌توانيد مطمئن باشيد كه شركت هاي بازرگاني با تجربه و قابل‌اعتماد ، با استفاده از انبارهايشان به شما در نگهداري كالاهاي صادراتي كمك خواهند كرد. برخي از اين شركت ها همچنين امكان نگهداري كالاي تجار را به مدت ۵ روز آن هم به صورت رايگان فراهم مي كنند. انبارهاي اين شركت ها به سيستم هاي دوربين مداربسته مجهز است و به اين ترتيت فضاهاي داخلي و خارجي انبار را در تمامي ساعات شبانه روز كنترل مي كند و بنابراين حفاظت فيزيكي و امنيتي كالاهاي شما را در تمامي ساعات شبانه روز ضمانت خواهد كرد.

شركت هاي بازرگاني ارائه دهنده خدمات door to door در اسرع وقت هستند

خدمات door to door يا همان خدمات درب به درب يك نوع از سرويس هاي حمل و نقل است كه توسط برخي شركت هاي بازرگاني ارائه مي شود و به معني انتقال محموله باري شما از انبار مبدا به انبار مقصد است. در واقع تمامي فعاليت هاي لازم به منظور انتقال بار از مبدا به مقصد نهايي توسط اين شركت ها صورت مي گيرد. البته نرخ تخليه بار در روش درب به درب ، به ويژه به خاطر مسئوليت هاي مربوطه براي بارگيري ، حمل و نقل ، ترخيص كالا و يا تخليه بار بيشتر خواهد بود. همچنين بايد اطمينان حاصل شود كه خدمات حمل و نقل مطابق با تعهدات قراردادي اين روش صورت مي گيرد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 874
  • بازدید سال : 1713
  • بازدید کلی : 47723
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی