loading...

شركت سپاهان همراه

خدمات حمل و ترخيص كالا|صادرات و واردات

بازدید : 239
11 زمان : 1399:2

گمرك بندر عباس ،با توان پذيرش بيش از صد ميليون تن بار در سال، بزرگ ترين گمرك كشور و از مهم ترين گمركات منطقه خاورميانه است . با توجه به موقعيت جغرافيايي اين گمرك و اهميت آن در حمل دريايي، سپاهان همراه گروهي مجرب از كارشناسان كه تسلط كامل بر قوانين و مقررات بازرگاني و گمركي كشور دارند را در گمرك بندرعباس مستقر كرده است تا كليه تشريفات قانوني و رويه­ هاي گمركي را با سرعت و دقت كافي به انجام رسانند.

برخي از خدمات تخصصي ترخيص دريايي سپاهان همراه :

      • ارسال كالا به صورت door to door از چين و امارات
      • انجام تشريفات گمركي (ترخيصيه، اظهار كالا، ارزيابي و…)
      • ثبت سفارش
      • اخذ مجوزهاي گوناگون از سازمان­هاي استاندارد ملي ايران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و…
      • صدور گواهي بازرسي

ترخيص كالا از گمرك شهيد رجايي

آشنايي با گمرك شهيد رجايي

گمرك شهيد رجايي بندرعباس، به عنوان بزرگ ترين گمرك كشور شناخته مي شود كه راه اندازي آن در سال ۱۳۷۶ توسط هيئت وزيران كشور تصويب شد، اين گمرك به تنهايي بيش از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزيت كشور را برعهده دارد، همچنين سالانه حدود ۱۰۰ ميليون تن كالا در بندر اين گمرك تخليه و بارگيري مي شود كه بعد از ترخيص در تمام نقاط كشور توزيع مي شود . اين رقم شامل تخليه ۹۰ درصد بارگيري كالاهاي كانتينري كشور مي شود. اين گمرك كه در سال هاي تحريم از رونق تجاري افتاده بود خوشبختانه دوباره توانسته است با مديريت هوشمندانه مديران گمرك، روند رو به رشدي را براي رسيدن به روزهاي اوج خود طي نمايد.

مزاياي ترخيص كالا از گمرك شهيد رجايي :

گرما و رطوبت بالا در منطقه اقتصادي شهيد رجايي بندرعباس از مشكلات كار در اين گمرك به حساب مي آيد ولي با اين وجود نمي توان از مزاياي چشم گير اين گمرك صرف نظر كرد. محدوده عملياتي و همچنين پس كرانه بندر اين گمرك حدود ۴۸۰۰ هكتار است كه در فاصله ۲۳ كيلومتري غرب بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است. ويژگي هاي اسكله اين گمرك موجب مي شود كشتي هاي بسيار بزرگ به راحتي در بندر آن پهلو گرفته و با سهولت بار خود را تخليه كنند. همچنين موقعيت ممتاز جغرافيايي اين گمرك و امكان دسترسي به آب هاي آزاد جهان از طريق خليج فارس، يكي ديگر از ويژگي هاي مهم آن است، اين گمرك به شبكه بين المللي راه آهن و جاده ابريشم متصل است و از امكانات و تجهيزات پيشرفته اي برخوردار است، در واقع مي توان گفت نزديكي اين گمرك به مناطق آزادي همچون كيش و قشم و ديگر بنادر خليج فارس موجب شده است اين گمرك به عنوان يك منطقه اقتصادي ويژه و منحصربفرد در كشور شناخته شود كه سالانه توجه بازرگانان زيادي را براي تجارت از طريق اين پايگاه تجاري و راهبردي جلب مي كند. علاوه بر اين بايد گفت گمرك شهيد رجايي بندرعباس از مهم ترين گمركات منطقه خاورميانه به شمار مي آيد كه با بهره گيري از پتانسيل بالايي كه دارد همچون اراضي پشتيباني براي واگذاري به سرمايه گذاران در جهت ارتقاء عملكرد و انجام فعاليت هاي پشتيباني، صنعتي، نفتي و خدماتي در قالب قراردادهاي BOT، شرايط منحصربفرد و ويژه اي را براي تجارت بين المللي در اين منطقه فراهم آورده است .

مزاياي-ترخيص-كالا-از-گمرك-شهيد-رجايي
فعاليت-و-تلاش-بي-وقفه-ي-گمرك-شهيد رجايي

فعاليت و تلاش بي وقفه ي گمرك شهيد رجايي شهر بندرعباس به منظور بالا بردن سرعت روند انجام تشريفات گمركي و ارائه خدمات با بالاترين كيفيت است. اين گمرك با در نظر گرفتن اصول و قوانين منشور اخلاقي كاركنان در جهت ايجاد و يكپارچه سازي سامانه هاي مديريتي و عملياتي بر اساس استاندارد ايزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ، به بازرگانان اين اطمينان را مي دهد تا با آسودگي خاطر به سرمايه گذاري و واردات و صادرات كالاهاي خود در اين گمرك بپردازند. تسلط بالاي كاركنان اين گمرك به تمامي امور گمركي موجب شده است كالاها به سرعت و با محاسبه دقيق هزينه ها و پرداخت وجوه گمركي براساس مدارك و اسناد دريافتي از كالا ، ترخيص شوند. گمرك شهيد رجايي با در نظر گرفتن شاخص هاي تجارت فرامرزي و بهبود محيط كسب و كار ، گام موثري در جهت افزايش كارايي گمرك و كاهش هزينه ها و زمان ترخيص كالا و همچنين كاهش تعداد اسناد گمركي براي بازرگانان محترم كشورمان برداشته است.

مشكلات ترخيص كالا از گمرك شهيد رجايي :

با وجود تمامي محاسني كه تاكنون براي گمرك شهيد رجايي مطرح گرديد، بازهم گاهي اوقات مشكلاتي برسر راه بازرگانان و ترخيص كاران در اين گمرك وجود دارد . قطعي هاي مكرر سامانه ها كه باعث از كار افتادن باسكول ها مي شود صف طويلي از تريلر ها پشت در گمرك ايجاد مي كند و يا كالايي كه قرار است از گمرك شهيد رجايي بندر عباس ترخيص شود به وسيله كارشناسي در گمرك ديگر استان ها كارشناسي مي شود كه ممكن است تخصص لازم در اين زمينه را نداشته باشد . علاوه بر اين بازرگانان هر روز شاهد تغييراتي در سيستم هاي الكترونيكي اين گمرك هستند كه پيش از اعمال آن ها اطلاع رساني نمي شود و اگر اطلاعات لازم در اين زمينه را نداشته باشند با مشكلات زيادي روبه رو مي شوند و سرعت انجام كار آنها بسيار پايين مي آيد . در بررسي هاي انجام شده در خصوص مشكلات گمركي كه براي بازرگانان به وجود مي آيد نتيجه هاي بدست آمده نشان مي دهد بيشتر اين مشكلات ناشي از عدم آشنايي ترخيص‌كنندگان كالا با امور گمركي و از دست دادن زمان به علت دوباره‌كاري در امور و عقب‌گردهاي مكرر است، همچنين تاخير در انجام كارها، تقسيم كار نادرست ، عدم نظارت بر امور و نبودن دستورالعملي براي انجام اصولي كارها مي تواند مشكلات زيادي را براي بازرگانان ايجاد نمايد بنابراين اگر تجربه كافي در زمينه ترخيص كالا از گمركات را نداريد كافي است اين كار را به ترخيص كاران ماهر شركت بازرگاني سپاهان همراه بسپاريد تا تمام امور تشريفاتي گمركي كالاي شما را با سرعت بالا و دقت زياد انجام دهند.

مشكلات-ترخيص-كالا-از-گمرك-شهيد-رجايي

خدمات تخصصي ترخيص دريايي سپاهان همراه :

با توجه به موقعيت جغرافيايي اين گمرك و اهميت آن در حمل دريايي، شركت بازرگاني سپاهان همراه گروهي مجرب از كارشناسان كه تسلط كامل بر قوانين و مقررات بازرگاني و گمركي كشور دارند را در گمرك بندرعباس مستقر كرده است تا كليه تشريفات قانوني و رويه هاي گمركي را با كيفيت و سرعت بالا براي شما بازرگانان عزيز انجام دهند . اين شركت با تجارب زيادي كه در زمينه امور بازرگاني و ترخيص كالا دارد مي تواند تمامي امور گمركي از جمله ترخيصيه، اظهار كالا، ارزيابي و مراحل ديگر را به سرعت انجام دهد و سپس كالاي شما را به صورت door to door از چين و امارات ، درب انبار محل كار شما ارسال نمايد.

خدمات-تخصصي-ترخيص-دريايي-سپاهان-همراه
اخذ-مجوزهاي-گوناگون-از-سازمان-هاي-استاندارد-ملي-ايران

همچنين اين شركت با اخذ مجوزهاي گوناگون از سازمان هاي استاندارد ملي ايران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان مي تواند شما را در ترخيص و فروش كالاهاي وارداتي در بازارهاي داخلي ياري نمايد. بنابراين اگر تجربه يا فرصت كافي براي ترخيص كالاي خود از گمركات كشور را نداريد، ترخيص كاران ماهر شركت سپاهان همراه اين كار را براي شما انجام خواهند داد. هدف اصلي اين شركت ارسال سريع و مطمئن و سهولت در ترخيص كالاهاي وارداتي با هزينه مناسب است تا بتواند در جهت جلب رضايت تجار گرامي و برقراري رابطه ي دراز مدت و با ارزش با آنها ،گام موثري برداشته باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 16

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 45
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 857
  • بازدید سال : 1696
  • بازدید کلی : 47706
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی